Algemene Voorwaarden voor Chichi Boutique/Cakery

Op deze pagina vindt u de algemene voorwaarden van CHICHIBOUTIQUE/CAKERY.

In deze algemene voorwaarden geven wij aan onder welk voorbehoud wij de informatie op onze website aan u aanbieden.

Door het plaatsen en betalen van een bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.


CHICHI CAKERY

Huisregels

Vanaf 4 personen vragen we om per DM (instagram) of per mail te reserveren. 

Omdat we in een open atelier werken waar dagelijks verse (feest)taarten en gebakjes worden gemaakt wat uiterste concentratie vraagt, zijn kinderen in groep welkom vanaf 14 jaar.

Het is niet toegestaan eigen drank, etenswaren, taart of ballon mee naar binnen te nemen.


Bestellen

De taarten, cupcakes en sweetboxen worden alleen op bestelling gemaakt.

Na uw contact via email, sociale media of website ontvangt u een tegenbericht. De bestelling is definitief na het doorgeven van uw persoonlijke gegevens, zoals uw woonplaats en telefoonnummer, en het ontvangen van een vooraf afgesproken voorschot.

Cupcakes dienen minstens 3 dagen op voorhand en taartbestellingen dienen minstens 2 weken op voorhand besteld te worden.

Men dient een exacte op-/afhaaltijdstip door te geven, gebeurd dit niet dan bepaald Chichi Cakery zelf een lever- of afhaaltijdstip wat past volgens de agenda.

Afhalen van bestellingen is enkel mogelijk tijdens onze openingsuren (er worden geen uitzonderingen op gemaakt.)

Chichi Cakery levert gratis binnen een straal van 10km van woensdag t.e.m. zaterdag tussen 18u en 20u (bent u bij de levering niet thuis, dan komt u uw bestelling ophalen in onze fysieke winkel, een tweede levering is niet mogelijk). Taartenbestellingen zijn enkel op afhaal.


Reactie

Chichi Cakery reageert binnen 24 uur op de aanvraag. Komt hierop geen reactie van de klant binnen een termijn van zeven dagen dan wordt uw aanvraag automatisch geannuleerd. 

Ingrediënten 

Alle zoetigheden en alle gebakjes die wij verkopen zijn halal gecertificeerd en/of vrij van dierlijke ingrediënten.

Ook alle andere voedingswaren zijn 100% halal.

Chichi Cakery werkt bewust niet met fondant of suikerpasta. Behalve om zeer uitzonderlijk decoratie te maken. Meestal om de naam of leeftijd van de klant in de cake te verwerken.

Sommige gebruikte decoratie op de taart is niet eetbaar. Dit wordt bij het afhalen duidelijk gecommuniceerd met de klant. De klant is verantwoordelijk dit ook aan zijn/haar gasten te vermelden.

Ontwerp

Iedere taart bij Chichi Cakery is uniek en wordt met grootste passie, zorg en liefde bereid.

Elke cakedesigner heeft zijn eigen materiaal/stijl en werkwijze dus een exacte kopie is niet mogelijk. Chichi Cakery spant zich in om het ontwerp zoveel mogelijk te benaderen. Aan een voorbeeldontwerp kunnen geen rechten worden ontleend. Afwijking van het ontwerp geeft geen recht op restitutie of het niet nakomen van de afnameverplichting.

De gekochte decoratie/versieringen zijn seizoensgebonden en niet altijd verkrijgbaar daarom maakt Chichi Cakery haar eigen ontwerpen ook niet na, 

Afhalen/Ophalen

Men dient een exacte op-/afhaaltijdstip door te geven, gebeurd dit niet dan bepaald Chichi Cakery zelf een afhaaltijdstip. 

Bestellingen zijn enkel op afhaal. Nadat de taart is opgehaald door de klant vervalt de verantwoordelijkheid van Chichi Cakery. De taarten moeten altijd in de koelkast worden bewaard. Gebeurt dit bij de klant op een andere wijze of worden er te veel dagen overbrugd voordat de taart wordt gegeten, dan is dit de verantwoordelijkheid van de klant. Bij taarten die langer dan 45 min. moeten getransporteerd worden, raden wij ten sterkste aan om zelf een piepschuimbox te voorzien.

Annulatie

Bij verkeerd geplaatste bestellingen (via de webshop) of annulatie geven we GEEN geld terug, wel kijken we naar een passende oplossing, denk hier aan een tegoedbon.

Bestellingen die gedaan worden via het online bestel formulier krijgen ook een betaalverzoek via de mail.
Niet betalen = geen taart ophalen.
Mits verwittiging met een geldige reden kan er gekeken worden naar een nieuw datum om uw bestelling op een latere tijdsstip op te halen

Chichi Cakery is een eenmanszaak. In geval van een calamiteit kan het gebeuren dat een bestelling geannuleerd wordt.

 

Privacy

Chichi Cakery respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en gaat zorgvuldig met uw gegevens om. Uw persoonlijke informatie wordt gegarandeerd in vertrouwen behandeld. Uw gegevens worden enkel gebruikt om de bestellingen zo snel en zorgvuldig mogelijk te laten verlopen.

Intellectueel eigendom

Zolang u de informatie op deze website niet kopieert, verspreidt of op een andere manier gebruikt of misbruikt is het gebruik van de informatie gratis.

Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van CHICHIBOUTIQUE is het niet toegestaan tekst, fotomateriaal of andere materialen op deze website her te gebruiken. 

 

 

CHICHI BOUTIQUE 

Indien van toepassing:

Voor de prijzen die op onze website staan, geldt dat wij streven naar een zo zorgvuldig mogelijke weergave van de realiteit en de bedoelde prijzen. Fouten die daarbij ontstaan en herkenbaar zijn als programmeer dan wel typefouten, vormen nooit een aanleiding om een contract dan wel overeenkomst met CHICHIBOUTIQUE te mogen claimen of te veronderstellen.

Prijzen

De BTW is bij de vermelde prijzen inbegrepen. De verzendkosten zijn niet bij de prijzen inbegrepen.

 

Leveren / Verzendkosten

Per bestelling betaalt u slechts éénmaal de verzend- en verpakkingskosten van € 6,50 (binnen België)
ongeacht het aantal bestelde artikelen of eventuele nazendingen.

Ruilen en retourneren

Voor al onze bestellingen geldt dat u een bedenktijd heeft van 14 dagen. Gedurende deze termijn kunt u een bestelling altijd zonder opgave van redenen annuleren. Uiteraard is het ook mogelijk een artikel te ruilen. De herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u het bestelde artikel heeft ontvangen. 

 

U dient tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. U mag
een artikel alleen uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om het artikel te kunnen
beoordelen. Uitgangspunt hierbij is dat u een artikel mag gebruiken zoals u dat ook in een
winkel zou mogen doen. Als u een artikel meer gebruikt dan is toegestaan, behouden wij ons
het recht voor u aansprakelijk te stellen voor de waardevermindering die daarvan het gevolg
is. Wat wordt er niet geretourneerd: oorbellen vanwege hygiënische redenen en sale artikelen
door hoge kortingen.

Als u een artikel wilt terugsturen, verzoeken wij u hiervoor, indien mogelijk, de originele verpakking te gebruiken. Het artikel dient zonder beschadigingen 
inclusief prijskaartje te verkeren. De verzend- en verpakkingskosten van het artikelen blijven
voor uw rekening. 

Retouradres:

Chichiboutique

Bredabaan 529,

2170 Merksem

 

De perfecte bezorging

CHICHIBOUTIQUE besteedt de grootste zorg aan de verpakking en verzending van uw bestelling.
Bezorgen doen wij daarom met Bpost. Per bestelling betaalt u slechts éénmaal de verzend- en
verpakkingskosten van € 6,50 ongeacht het aantal bestelde artikelen.

Uw pakje is tevens verzekerd tegen beschadiging en verlies. U kunt er zeker van
zijn dat de door u bestelde artikelen veilig en netjes verzorgd bij u thuis komen.

 

Kwaliteitscontrole

Natuurlijk stelt u prijs op een uitstekend product. Uw bestelling wordt daarom eerst volledig
nagekeken, voordat ze zorgvuldig wordt ingepakt en verzonden.

 

Levering op uw huisadres

Als u voor levering op uw huisadres heeft gekozen, wordt uw pakje door de bezorger bij u
thuis afgeleverd. Met een zendingsnummer kunt u uw bestelling volgen. Dit nummer ontvangt u per e-mail/sms,
zodra de bestelling aan u verstuurd is. 

 

Levering bij een Bpost-afhaalpunt

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling bij een Bpost-afhaalpunt op te halen. Handig als u
vaak niet thuis bent. U kiest zelf bij welk Bpost-afhaalpunt u uw bestelling af wilt halen.
Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

 

Klachten

Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Mocht u toch niet tevreden
zijn over onze producten of diensten, Dit kunt u doen door een email te sturen naarchichiboutique7@hotmail.com.
Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een
goede oplossing te komen. U krijgt in ieder geval binnen de 5 werkdagen bericht binnen
welke termijn wij u een voorstel tot oplossing zullen doen toekomen. Lukt het niet om tot
overeenstemming te komen, dan zullen we verdere stappen moeten ondernemen.